Rady, tipy

Výhody a nevýhody Shopify

Výhody Shopify

1. Snadná ovladatelnost

Rozhodli jste se vydat na tuto e-commerce cestu. Poslední věc, kterou chcete, je platforma, která je komplikovanější než rozluštění Rubikovy kostky. Shopify je tady, aby vám pomohl! Je to stejně snadné jako ovládání chytrého telefonu, s intuitivním rozhraním, které vás přivede k pocitu, že jste profesionál v e-commerce. Na základní úpravy není potřeba znalosti kódu.

2. Krásné šablony

Můžete si vybrat z široké škály profesionálně navržených šablon, aby byl váš obchod doladěný do posledního detailu. Je zde obrovské množství placených šablon, ale naleznete zde i slušné šablony zdarma. Mezi šablonu zdarma, ze které většina tvůrců vychází se jmenuje Dawn. Šablony také můžete zakoupit na jiných stránkách, ale naše zkušenost je mnohem lepší se šablony, které se nachází na oficiálním portálu Shopify.

3. Optimalizace pro mobilní zařízení

Ve dnech, kdy je všechno ve spěchu, jsou všichni přilepení ke svým chytrým telefonům. Shopify to ví a máte jistotu, že váš obchod na mobilních zařízeních bude vypadat stejně úžasně jako na počítačovém obrazovce. Vaši zákazníci to budou milovat.

4. Obchod s aplikacemi

Co je chytrý telefon bez aplikací, že? Obchod s aplikacemi Shopify je jako cukrárna pro e-commerce podnikatele. Můžete přidat různé nástroje a funkce do svého obchodu bez námahy. Naleznete veškerou funkcionalitu, kterou by mohla vaše šablona postrádat. Jsou zde zastoupené i české služby jako tvorba produktového feedu pro heureku, zbozi.cz nebo naopak napojení Zásilkovny či proprojení Fakturoidu.

5. Vynikající zákaznická podpora

Představte si situaci, kdy potřebujete zoufale pomoci a ideálně hned. Naštěstí zákaznická podpora Shopify je váš zachránce v zářící zbroji. Jsou k dispozici 24/7 a jsou opravdu užiteční.

Nevýhody Shopify

1. Měsíční náklady

Zatímco Shopify nabízí fantastickou platformu, není zrovna levná. Každý měsíc platíte poplatek, abyste udrželi svůj obchod v chodu. Pro některé začínající podnikatele to může být trochu zklamání. Shopify nabízí několik plánů od Basic po Shopify +, kde měsíční poplatek může být i 50 000 Kč.

2. Poplatky za transakce

Jdete cestou k tomu stát se e-commerce senzací, a najednou Shopify chce část vašeho výdělku. Ano, účtují poplatky za každou provedenou transakci. Je tedy nutné s tímto počítat a případně to zohlednit v ceně produktů.

3. Učící se křivka přizpůsobení

Zatímco šablony jsou krásné, ponořit se do hlubšího přizpůsobení pomocí kódu může připomínat učení se hrát na akordeon. Jde to udělat, ale může to zabrat dost času a úsilí, abyste dostali svůj obchod přesně do požadované podoby. V ten moment je pro úplného laika vhodné najmout si Shopify Partnera, který s danou úpravou pomůže a máte jistotu, že celé vaše usilí nezmizí umazáním něčeho v kódu.

4. Nástroje pro SEO by mohly být lepší

Nástroje pro SEO Shopify by mohly potřebovat trochu vylepšení. I když jsou funkční, existují robustnější možnosti, pokud je SEO vaší nejvyšší prioritou.

5. Náklady na aplikace se mohou sčítat

Jistě, Obchod s aplikacemi je úžasný, ale pamatujte, že ne všechny ty skvělé aplikace jsou zdarma. Jak přidáváte více funkcionality do svého obchodu, měsíční výdaje mohou rychle narůst rychleji, než byste si prvně mysleli. Také je nesmírně důležité hlídat kompatibilitu aplikací mezi sebou. Některé aplikace mají v dokumentaci přímo uvedené, se kterými jinými aplikacemi jsou v kolizi.

Náš článek o Shopify pokryl všechny aspekty této e-commerce platformy. Ať jste začínající podnikatelé nebo zkušení profesionálové, Shopify nabízí mnoho výhod, ale má i pár mouch. Jakákoli platforma vyžaduje pečlivé zvážení výhod a nevýhod, abyste zjistili, zda je pro vaše online podnikání to pravé.

Chcete vylepšit eshop a nevíte jak? Kontaktujte nás!